Միջազգային

ԵՄ առանցքային նավահանգիստները գերբեռնված են

Եվրոպան Covid-19 համաճարակից ի վեր լոգիստիկայի ամենալուրջ խափանումներն է ապրում։ Դոնալդ Թրամփի անկանխատեսելի սակագնային քաղաքականության և գետերի ծանծաղուտի պատճառով բեռնանավերն ստիպված են շաբաթներ շարունակ սպասել ԵՄ առանցքային նավահանգիստներում բեռնման համար: Այս մասին հայտնում է Financial Times-ը։ 

Նման իրավիճակը, ըստ վերլուծաբանների կանխատեսումների, կտևի ևս մի քանի ամիս։

Ամենաբարդ իրավիճակն այժմ Ռոտերդամում, Անտվերպենում և Համբուրգում է։  Նավահանգիստները ծանրաբեռնված են և աշխատում են իրենց հնարավորությունների սահմաններում:

Բացի ԱՄՆ սակագնային պատերազմներից, խնդիրների պատճառ են դարձել բեռնափոխադրող ընկերությունների դաշինքների փոփոխությունները, մասնավորապես Maersk-ի և MSC-ի միջև համագործակցության ավարտը։ Դա ստիպել է փոխադրողներին՝ վերադասավորել գրաֆիկներն ու երթուղիները։ 

Մեկ այլ գործոն է Ասիայից Եվրոպա ներմուծման աճը։ Վերլուծաբանների գնահատմամբ՝ ծավալները տարեկան կտրվածքով աճել են 7% - ով։ 

Ռոտերդամի և Անտվերպենի տերմինալների սեփականատեր DP World-ը հայտարարել է, որ աշխատում է գերբեռնածությունը նվազեցնելու ուղղությամբ:

Այնուամենայնիվ, շուկայի որոշ մասնակիցներ չեն հավատում արագ լուծմանը՝ հավատալով, որ այս իրավիճակը կտևի ամիսներ:

Հիշեցնենք, որ ապրիլի 2-ին ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը ԵՄ-ից գրեթե ամբողջ արտահանման համար սահմանեց նվազագույն լրացուցիչ 20% մաքսատուրք, բայց մեկ շաբաթ անց այն իջեցրեց մինչև 10%-ի՝ 90 օրով երկխոսության համար ժամանակ տալով: