Թբիլիսիիում հասարակական տրանսպորտի համար նախատեսված գոտիների 70%-ից ավելին արդեն իսկ հատկացվել է։ Մնում են «բարդ տարածքներ», որտեղ դրանք դեռ հնարավոր չէ նույնականացնել ենթակառուցվածքային աշխատանքների պատճառով։ Այդ մասին հայտնել է Թբիլիսիի տրանսպորտի և քաղաքաշինության ծառայության ղեկավար Վիկտոր Ցիլոսանին։
«Կոնկրետ օբյեկտների վերանորոգումը կարող է տևել մեկից երկու տարի, քանի որ ստորգետնյա հաղորդակցությունների հետ կապված խնդիրներ կան: Երբ շատ օպերատորներ են ներգրավված, աշխատանքները չեն կարող ավարտվել կարճ ժամանակում: Ամենակարճ տարածքները Գելովանի և Աղմաշենեբելի պողոտաներն են»,- ասել է նա: .